Oto pierwsza transza recenzji ze spektakli obejrzanych przez członków 27. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej.
Jan Czapliński, NIECH PRAWO BĘDZIE Z WAMI (ALBO CO WARTO WIEDZIEĆ O KONSTYTUCJI NA WYPADEK RZĄDÓW ZŁODZIEI, FURIATÓW I FUNDAMENTALISTÓW), reżyseria: Aneta Groszyńska, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu – pisze Henryk Mazurkiewicz.
Marcin Lieber, GDZIE CI BĘDZIE TAK DOBRZE, JAK TUTAJ, reżyseria: Marcin Lieber, Teatr Trip w Katowicach – pisze Andrzej Lis.
Radosław Paczocha, EMIGRANTKI, reżyseria: Elżbieta Depta, Teatr Wybrzeże w Gdańsku – pisze Paweł Stangret.
Jarosław Mikołajewski, WĘDRÓWKA NABU, reżyseria: Przemysław Jaszczak, Teatr Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi – pisze Justyna Landorf.
Olga Żukowicz, STOLP. DZIEŃ KOBIET, reżyseria: Julia Mark, Nowy Teatr w Słupsku – pisze Anna Jazgarska
Laura Sonik, Anna Wieczorek KAZUKO, reżyseria: Laura Sonik, Bałtycki Teatr Dramatyczny w Koszalinie – pisze Barbara Pitak-Piaskowska.
Piotr Rowicki, GINCZANKA. PRZEPIS NA PROSTOTĘ ŻYCIA, reżyseria: Anna Gryszkówna, Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie – pisze Jacek Sieradzki.