Zakończyliśmy nabór do 28. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej z rekordowym wynikiem 142 zgłoszonych spektakli. Koordynatorzy – organizacyjno – finansowy – Maria Stępkowska i merytoryczny – Jacek Sieradzki, a także cała Komisja Artystyczna i biuro Konkursu dwoją się i troją, by do końca kwietnia obejrzane zostały wszystkie przyjęte spektakle. A tymczasem – kolejne recenzje z konkursowych spektakli, zapraszamy do lektury:
Waldemar Wolański ZŁODZIEJ CZASU, reżyseria: Waldemar Wolański, Teatr Dzieci Zagłębia w Będzinie – pisze Katarzyna Lemańska
Artur Pałyga POMIŁOŚĆ, reżyseria Agata Kucińska, Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego, filia we Wrocławiu – pisze Jacek Sieradzki
TAK SOBIE W KOSMOSIE PŁYWAM na podstawie tekstów Blackpink i K jak K Marcina Teodorczyka, reportażu Miłość w czasach zarazy Janusza Schwertnera, Pieśni topielców Kuby Kaprala oraz materiałów prasowych i własnych, reżyseria i dramaturgia: Dorota Abbe, Teatr Nowy im. Tadeusza Łomnickiego w Poznaniu – pisze Wiktoria Tabak
Monika Milewska BETON, reżyseria Michał Derlatka, Teatr Miniatura w Gdańsku – pisze Katarzyna Tokarska-Stangret
Małgorzata Sikorska-Miszczuk ANDERSEN KOSMICZNY AGENT, reżyseria: Ewa Piotrowska, Białostocki teatr Lalek – pisze Paweł Kluszczyński
Honorata Mierzejewska-Mikosza PRASTARE OPOWIEŚCI, reżyseria: Honorata Mierzejewska-Mikosza, Opolski Teatr Lalki i Aktora im. Alojzego Smolki – pisze Agnieszka Wójtowicz
Zenon Fajfer ODLOT, reżyseria: Anna Augustynowicz, Teatr Współczesny w Szczecinie – pisze Andrzej Lis