Aktorka, reżyserka i wokalistka. Absolwentka, a obecnie wykładowca Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie, gdzie w 2013 r. uzyskała tytuł naukowy doktora sztuki.
Tworzone przez Annę Srokę-Hryń spektakle akademickie (Akademia Teatralna w Warszawie) trafiają do regularnych repertuarów stołecznych teatrów. Jako reżyserka i autorka adaptacji stworzyła niezapomniany „Prawiek i Inne Czasy” – muzyczny spektakl wg prozy Olgi Tokarczuk oraz spektakle „Lunapark”, „A Planety Szaleją…” oraz „Sprzedawcy Marzeń”. Ostatnim niekwestionowanych sukcesem reżyserskim jest „Z Ręką na Gardle” z piosenkami Ewy Demarczyk w Teatrze Współczesnym w Warszawie.
Połączenie pasji do muzyki i aktorstwa wyróżnia spektakle reżyserowane przez Annę Srokę-Hryń. Intuicyjne podejście do pracy z młodym aktorem, kreatywne tworzenie scenariuszy, subtelna estetyka środków wyrazu, wielowymiarowy profesjonalizm i świetny warsztat własny to wypadkowe autorskiego stylu reżyserii artystki – stylu, który niezmiennie angażuje widzów do głębokiego współodczuwania teatru.
Jako aktorka, występowała w spektaklach na najsłynniejszych scenach musicalowych w Polsce, tworząc wyjątkowe, nagradzane kreacje m.in. jako Edith Piaf w spektaklu „Edith i Marlene” w Mazowieckim Teatrze Muzycznym (Teatralna Nagroda Muzyczna im. Jana Kiepury), Maureen Johnson w musicalu „Rent” w Teatrze Rozrywki w Chorzowie (Złota Maska) czy niezapomniana Donna Sheridan w musicalu wszechczasów „Mamma Mia” na deskach stołecznego Teatru Muzycznego Roma, z którym związana jest do dziś. Występuje w spektaklu „Tuwim dla Dorosłych” oraz z własnymi recitalami – cyklem koncertów „Kobiety, Kobiety” z piosenkami z repertuaru Ewy Demarczyk, Edith Piaf, Agnieszki Osieckiej oraz Vintage, złożony z piosenek międzywojennych. Za rolę w spektaklu „Taksówka” otrzymała nagrodę im. Jana Świderskiego Sekcji Teatrów Dramatycznych Związku Artystów Scen Polskich w XII Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej (2006r.). Od 2019 występuje w Teatrze Polonia w monodramie “Cafe Luna” na podstawie filmów Pedro Almodovara, a ostatnio na deskach Warszawskiej Opery Kameralnej w polskiej prapremierze „Company”, musicalu Stephena Sondheima.
W 2022 roku wydała pierwszy album fonograficzny „Najpiękniejsza” z utworami Agnieszki Osieckiej.