Mimo trudnego pandemicznego czasu 28. Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej toczy się bez większych kłopotów – Komisja Artystyczna podróżuje po Polsce i ogląda zgłoszone spektakle. Oto kolejne recenzje z konkursowych przedstawień:
1981 STAN WOJENNY, reżyseria: Wojciech Faruga, Teatr Ochoty w Warszawie – pisze Jacek Sieradzki,
Jarosław Murawski RESZTKI na motywach STRAMERA Mikołaja Łozińskiego i WYJECHALI W.G. Sebalda, reżyseria: Ewelina Marciniak, Teatr Wybrzeże w Gdańsku – pisze Katarzyna Lemańska,
Magdalena Drab MADAGASKAR, reżyseria: Gosia Dębska, Koprodukcja Teatru Żydowskiego im. Estery Rachel i Idy Kamińskich w Warszawie i Teatru Papahema – pisze Andrzej Lis,
Marcin Szczygielski ARKA CZASU, reżyseria: Tomasz Kaczorowski, Teatr Lalki i Aktora „Kubuś” – pisze Paweł Kluszczyński,
Michał Buszewicz ORFI, reżyseria: Michał Buszewicz, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu – pisze Wiktoria Tabak,
piligrim/majewski RZYWOT, CZĘŚĆ PIERWSZA: ROZPADAJĄCA SIĘ BIOGRAFIA, reżyseria: Seb Majewski; Tomasz Jękot, Maciej Podstawny; ANCORA TU, reżyseria: Maciej Podstawny, oba spektakle z Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu – pisze Agnieszka Wójtowicz,
PORCE I LANA według książki Tiny Oziewicz Tyranozaur i Traktorzystki. Scenariusz Lena Frankiewicz i Tomasz Maśląkowski, Teatr Lalek Guliwer w Warszawie – pisze Katarzyna Tokarska – Stangret.